Zorlu Kameralar

Norfolk ve Norwich festivaline birikmesi olarak Wex Fotografik altı fotoğrafçılar muhteşem '451' açık bir performans elbise prova çekimi bana katılmak için şansını kazanmak için bir yarışma düzenledi. Yangın bir gece zaman görsel bir şölen, renkli aydınlatma ve duman, fırsat yoğun dramatik görüntüler oluşturmak için bazı yeni kameralar muhteşem fırsatlar sağlayacaktır. Performans kitaba dayalı zorlu kameralar 451 kitap itfaiyeciler tarafından yanmış edildiği bir geleceğin toplumuna ilişkin. Bu üretimde, aktörlerin bir ekip alevleri, duman ve pompalama ses sokak tiyatrosu ortamında hikayeyi dramatize. Yan üzerinde sahne aydınlatma sürekli değişen, her yerde ve zeminde yanı sıra havada meydana gelen eylem üzerinde çalışan sanatçılar, Wex yarışmanın kazananları bir zihinsel ve fiziksel egzersiz için vardı.

Fotoğrafçılar için sorunlar her zaman pozlama, odak ve görüntü gürültü ortalamak için gittiğini. Pozlama sanatçılar karanlık bir arka plana karşı güçlü ışıkları ile aydınlatılmış, çünkü zor olacaktı - ve aydınlatma rengi ve yoğunluğu andan itibaren an önemli ölçüde değişmiştir. Arka plan da arkadan aydınlatmalı bir duman bulutu karanlık gökyüzünden kamera sistemleri değişti ve tekrar, bu yüzden hepimiz diken üstünde kalmak ve her zaman konsantrasyonunu korumak için gerekli. Veya manuel odaklama ve görüntü keskin iken bize gözümüzün güvenerek geçiş - düşük ışıkta bizim AF sistemi üzerine kilitlemek için yüksek kontrastlı kenarları bulmak için dikkatli olmak zorunda. Orada fazla ışık değildi ve biz ISO ayarları kontrol altında tutmak için çalışıyorlardı, biz çok geniş açıklıkları kullanılarak edildi - ve böylece alan çok kısıtlı derinliği ile çalışıyor. Odaklama Doğru son derece zor ama önemli oldu.

Gürültü her zaman en büyük sorunu olacaktı - ama çoğunlukla fotoğrafçıların kafalarında. Önemli düşük ışık koşullarında çalışan, ve biz sadece gerçeği kabul etmek zorunda görüntü gürültü kaçınılmazdır. Önlemek için yukarı bizim ISO ayarlarını açmak fotoğraf makinesi titremesi ve özne bulanıklığı tahıl biraz ikiden çok daha kesin görüntü kameralı destroyer -. Bu bizim en büyük düşmanı sanki çoğu fotoğrafçılar, gürültü sağlıksız bir korku var, ama sadece keskin olmayan resimleri var daha granül dome kameralar zorlu kesinti biraz karşılaşmaya çok daha iyidir. Yani, hepimiz ISO 3200 ve 6400'e çalıştı ve gürültü ile yaşamak zihnimizi ayarlamak çalıştı. Pozlama, öncelikli ölçüm sistemleri, potansiyel açıları ve beyaz dengesi hakkında kısa bir sohbet sonra, hepimiz takılıp var.