Nürburgring Nordschleife üretim otomobil tur kaydı için yeni bir rakip olabilir gibi görünüyor. İki Scuderia Cameron Glickenhaus (SCG) SCG003C supercars SCG performansları iyimser olmak için neden olduğunu söyleyerek ile VLN Endurance Championship şampiyonu sezon açacağı girildi.
Geçen Salı düzenlenen ADAC Westfalenfahrt yarışı (28 Mart) oldu durdurulup yeniden değil , bir seyirci ne yazık ki öldü ve birkaç diğerleri bir kazada yaralandıktan sonra. Böyle olduğundan onun arabaları hem gürültü kurallarına ihlal ettiği gerekçesiyle altı tur diskalifiye edildikten sonra, ırk, zaten üzerinde SCG oldu. SCG o anda 6 ve 18. çalışmakta söylüyor.
Buna rağmen, araba söylendi alanını yukarı hareket ve SCG olmak sonradan iddia (a şirket sahibi Jim Glickenhaus yaptığı gibi FerrariChat.com tartışma bir numaralı 001 otomobil kombine Grand Prix ve Nordschleife bir 8 dakika 12 saniye kucağı teslim olduğunu) Devre. Şirket telemetri tur ordschleife 42 dakika 6 saniye yaklaşık kucak denk olur önerir diyor.
SCG üst GT3 araba sayısı o hızda veya daha hızlı çalışan olduğunu işaret olsa da, araba gerekli minimum yarış ağırlığı karşılamak için ek ağırlık 100 kg (220 £) ile tahrik edildiğini açıklamak için gitti ve güç çıkışı sınırlı olduğunu. SCG onun daha hafif, daha güçlü yol gidiyor kurulum ile, SCG003 Nordschleife "çok hızlı" olacağını, söylemek cesaret. Bu önerdi 6 dakikalık bir tur zamanı 30 saniye ulaşılabilir olabilir ve bu olduğunu Jim Glickenhaus tarafından yankılandı .
Böyle bir zaman nordschleıfe mevcut resmi şut olur en hızlı tur zamanı 2009. Glickenhaus bir Radikal SR8LM tarafından belirlenen 48 saniye onun tamamen mümkün SCG diyor 6 dakika üretim otomobili için resmi bir ordschleife tur zamanı için deneyin an için, ama Ekip yarış odaklanmıştır.