Yüksek performanslı akış pil EVs

Pacific Northwest National Laboratory (PNNL) daha az tasarlanmış yeni bir redoks akış pil hücresi bu tür lityum-iyon pillerin numaraları yaklaşan, belirli bir hacim içinde toparlayabiliriz enerji miktarını iki katına çıkarır. Cihaz seri üretime ulaşırsa, hızlı şarj ulaşım, taşınabilir elektronik ve ızgara depolama kullanımını bulabiliriz.

Bir akışlı batarya bir membrandan iyon alışverişi ile kimyasal enerjiyi elektrik enerjisine çevirmek zıt yük (elektrolitler) iki sıvı tarafından oluşturulmaktadır. elektrolitler iki harici tanklarda depolanır ve bu şarj etmek için potansiyel olarak çok hızlı büyütmek için kolay bir sistem yapar (elektrolitler basitçe değiştirilebilir) ve aşırı sıcaklıklara dayanıklı. Bu Perks zaten bazı ilham radikal konsept otomobil tasarımları ancak bu hayalleri semere gelmek için gidiyoruz, akış piller büyük bir iyiye almak gerekir: Şu anda, en iyi akış hücresi orada sadece enerji başına üçte az paketleri Bir lityum-iyon pil gibi birim hacim.

Uzay prim olmadığı durumlarda açık alanlarda yenilenebilir kaynaklardan enerji büyük miktarda depolamak için gibi Bu nedenle, akış hücreleri çoğunlukla kullanılır. Yine de, hatta bu arenada, daha enerji-yoğun akış hücresi sıkı kentsel ortamda elektrik şebekesinin güvenilirliğini artırmak, çok yararlı olduğu ortaya dönüşebilir ve hatta belki de yaklaşan zorlu lityum-iyon pilleri ev Tesla tarafından açıklandı. Wei Wang tarafından yönetilen PNNL araştırmacıları şimdi bir prototip, yüksek performanslı çinko geliştirdik polyiodide , 322 Wh / l ile karşı olabilir neredeyse iki numara 167 Wh / l yüksek enerji yoğunluğu ile akış pili (litre başına watt-saat) Daha fazla optimizasyonlar.

Bu state-of-the-art 70 Wh / l çinko-bromür akış piller önemli bir adım yukarı ve 40 yıl icat edildikten sonra, bu hücrelerin performansını nihayet şimdi her yerde lityum bu ayak uydurmanız, anlamına gelir -iyon piller. Karşılaştırma, lityum demir fosfat piller, taşınabilir elektronik ve bazı küçük AGH kullanılan lityum-iyon pil türü için, litre başına yaklaşık 233 Wh söndürüldü.

Kenara küçük bir alanda daha fazla enerji depolamak için edememek, çinko-polyiodide batarya da asidik elektrolit yokluğunda yoluyla diğer akış pillere göre bildirildi güvenlidir, bu yanıcı, ve -4 122 ° aralıklarında çalışabilir F (-20 ° C ila 50), onu anlam ekstra ağırlık ve (Tesla'nın Model S batarya paketi gibi) oda kadar sürebilir kapsamlı soğutma devresi gerektirmez. Pil seri üretime görmeden önce, araştırmacılar negatif elektrottan büyüdü ve pilin verimliliği azaltan, zardan nüfuz çinko birikmesi sorunu gidermek gerekir. Wei ve ekibi elektrolit alkol ekleyerek sorunu bulunan ve şimdi daha fazla test yapmak amacıyla pil boyutunu ölçeklendirme deniyorlar.