Oto pazarı gibi çok supercar yükselişi, elektrikli bisiklet piyasası süper e-bike yükselişine görmektir gördüm. Süper e-bike ortalamanın çok elektrikli bisiklet kaldırılır ve aslında bir çakmak, basit bisiklet gövdesinin içinde saklanıyor bir motosiklet mesafesindedir. Yeni Trefecta DRT bisiklet bile o sıra askeri spec alüminyum çerçeve bisiklet kadar motosiklet gizlemek değil. Bu katlama süper e-bike hedefliyor çünkü, tamam "değiştirmek değil, oyun oluşturmak."
Tasarımcısı ne zaman dünyanın en güçlü elektrikli supercar ile elektrikli bisiklet oyunu yer var Greyp G-12 , bu elektrikli bisiklet mekik sadece pedal yardımcı banliyö daha fazla olması mukadder olduğu çok açıktı endüstriyel tasarımcılar kentsel konut ve teknoloji danışmanları ve her gün ofisinden. Adil olmak gerekirse, hareket bundan önce yıllar başladı ama pil teknolojisi de görülebilir Mate Rimac gibi bir oyuncuyu sahip dünyanın en gelişmiş hibrid supercar , oyun kesinlikle segmenti güçlendirmiştir. Sıfır pedalı, tam gaz modları ve 40 mil (64 km / s) aşan hızlarda, bu bisiklet bir kategorideki tüm kendi vardır. Yolda, onlar oldukça elektrikli bisiklet değil ve oldukça değil motosiklet, ve iz, onlar oldukça dağ bisikleti, oldukça kir bisiklet değiliz.
Yani olarak tanımlıyor Trefecta Hareketlilik, "Almanca Hollandaca ve İsviçreli mühendis uluslararası bir ekip," gerçekten oyun ya da aracın yeni bir kategori oluşturmak değildir. Sadece yüksek teknoloji, sağlam, hızlı ama-ekipman gerçekten güzel bir parça ile daha zengin bir kitle için oyun oynar. Trefecta 20-in DRT çerçevesi yerine tanıdık boru alüminyum bloklarının halini alır 7075 alüminyum, üretilmiştir. Akılda askeri özellikleri ile geliştirilen etli tasarımı, hızlı, güçlü bisiklet ona atılan herhangi öfkeli elemanlara kadar tutar emin içindir. Çerçeve ayrıca, iç kabloları ve bileşenleri korur. Jantlar için Trefecta altı kollu, 26-tasarımı kullanarak, karbon fiber ağırlığı ve gücü üstünlüklerinden yararlanarak.
Bunu elektrikli tahrik açısından, DRT 4 kW bir motor, bir 14-hızlı Rohlof Speedhub ve SmeshGear iletim paketleri. Düşük hızlarda, motor çıkış pedal yardımı ve pil kullanımı için ideal bir karışımını korumak amaçlı bir pedelec sistemi tarafından yönetilmektedir. Mutlaka 43.5 mil (70 km / h) hıza için topladığını sırasında pedal olmak istemem, bu yüzden yalnız motor gücü cranking için sağ gidon gaz da var. motor arka tekerleğe tork 184 lb-ft (250 Nm) kadar gönderebilirsiniz.