İspanyol motosiklet üreticisi Zaman Bultaco onun güvenlik sistemleri dönüşünü açıkladı , geçen yıl pazara, bazı yeni elektrikli motosiklet bekliyorduk. Biz mutlaka bekleniyor değildi Ne bir elektrikli bisiklet oldu. Ikinci hayatında başlatılan ilk ürün için, Bultaco aşağı elektrikli motor teknolojisini küçüldü ve tam gaz elektrik-assist dağ bisikleti şeklinde asfalt ve kir koymak: Brinco e-bike.
Yarım motosiklet, yarı bisiklet - Bultaco dünyanın ilk "moto-bike" BRINCO çağırır. Gibi süper bir e-bisiklet Trefecta DRT , Stealth B-52 Bombardıman ve EMX Brinco ciddi motosiklet DNA ile ilk elektrikli bisiklet olma itiraz, ama kesinlikle bu büyüyen melez bir üyesi. Bu gibi bir tam gelişmiş elektrikli motosiklet daha hızlı ve daha güçlü bir basit bir e-assist banliyö bisiklet daha ancak kısa olduğunu Yıldırım LS-21 8 .
Brinco tasarımın kalbinde bir arka tekerlek monte 2-kW motor ve bir Downtube-güvenli 1.3 kWh lityum-iyon pil içeren bir elektrikli tahrik olduğunu. Bu motor torku 44 lb-ft (60 Nm) söndürür ve çıkış üç sürme modları tarafından yönetilir. Eko modu ile ve elektrikli destekli pedal çevirme yaklaşık 50 mil (80 km) kadar çalışmak üzere 800 Watt'a binici verir. Tur modu 1500 watt motor çıkışını kapaklama, aralık 31 mil (50 km) kadar sağlar. Sport modu daha hızlı daha size pedal alır hızlı sürüş sağlayan motor gücü tam 2.000 watt salıverir. Tüm modlar tork tam 44 lb-ft sunuyoruz.
Pil hiçbir pedal olmadan 18.6 mil (30 km) binici kadar sunabilirsiniz, ve motor 37 mph (/ h 60 km) hıza kadar binici itmek olabilir. Bu hıza bazı süper e-bisiklet ile karşılaştırılabilir, ancak 50-mil Stealth B-52 gibi rakiplerin gerisinde kalmaktadır. Açıkçası, bu iki tekerlekli hız sektöründe adını yeniden yapmak isteyen bir motosiklet üreticisi tarafından inşa edilmiş bir "kategori sarsan" bisiklet için hayal kırıklığı biraz. Sonra tekrar, gerçekten sadece bir sayı kağıt üzerinde var ve 37 mil muhtemelen yeterince hızlı çoğu Brinco biniciler için daha fazla olacaktır.
binici kavrama gaz yoluyla motorunu kontrol ve ayrıca gaz işten ve çıkış sabit bir düzeyde tutmak için güç kontrol sistemi güvenebilirsiniz. Brinco dokuz hızları ve esasen binici pedalı aksa monte overdrive düğmesine basın topuğuna kullanan 18'e bu sayıyı iki katına bir overdrive fonksiyonu ve episiklik dişli sistemi artar içeren veya seçildiği gibi dişli oranı azalır.
Bultaco enduro motosiklet standartlarını karşılamak için BRINCO 'all-alüminyum çerçeve ve maşa olarak tasarlanmış. eyer teleskopik boru şeklindeki şasi donanımı aracılığıyla ayarlar. Ön (180 mm) arka seyahat ve 7 (217 mm) 8,5 - 86-lb (39 kg) bisiklet binici ve sert zemin arasındaki yastık bol koyar. Ön ve arka disk frenler bir durmaya bisiklet getirmek. Dağ bisikleti sektöründe standart 26-, 27.5- veya 29-lastiklerin yerine, Brinco 24 tekerlekleri giyer. Bu 24s üzerine iri yarı, 3-in-geniş lastikler tutun.
Brinco binici bir merkeze monte edilmiş LED bilgisayar yoluyla bisiklet ve performans ölçütleri takip ediyor. Birim raporları hız, motor sıcaklığı, mesafe ve pil ömrü kalan. Bu ekteki kablosuz bilezik okur anahtarsız aktivasyon sistemi ile başlar. Bu sistem, bilezik, mevcut değilken bisiklet kilitleyen bir güvenlik özelliği olarak hizmet vermektedir. Sahipleri de SIM kartı ekleyebilir ve bir konum izleme, anti-hırsızlık tedbir olarak ekli iOS / Android uygulamasını kullanmayı tercih edebilirsiniz. Ayrıca, uygulama pil gücü kalan gibi bilgileri üzerinde hızlandırmak için sahibi yetişmek için Bluetooth ile bisiklet bilgisayara bağlanır.
lityum-iyon pil saniyeler içinde çerçevesinden ayrılıncaya ve şarj yaklaşık üç saat sürer. Bultaco Brinco alıcılar hızlı-değiştirme, çift menzilli sürme için isteğe bağlı ikinci bir pil sunmayı planlıyor. The Brinco KDV dahildir 4.800 € bir İspanyol-pazar fiyata satışa sunulacak. Bultaco kendi Brinco web sitesi aracılığıyla 175 erken kuş rezervasyonları sunuyor. Bisiklet BULTACO tüm yeni Barcelona fabrikada imal edilecek ve bir dağıtım ağı kurar olarak Bultaco diğer pazarlar için kullanılabilirliği ve fiyatlandırma yayınlayacak.