Geçenlerde ile güreş edilmiştir büyük sorulardan biri daha özgün resim, fotoğrafçı ziyade benim tekniğinin ustalık (ya da eksikliği) olarak benimle ilgili daha söylemek olanları almak için nasıl. Orada kolay bir cevap, bu yüzden sihirli bir mermi tedarik için bu sütunu bekliyor herkes hayal kırıklığına olacak. Ben ne yapabilirim, ancak, en azından kendini ifade daha gerçekçi bir forma yolculuk başlayacak yardımcı olmak, büyük fotoğrafçılar sıklıkla, bazı anlayışlar paylaşmak olduğunu.
Geçenlerde ünlü peyzaj fotoğrafçı ve öğretmen röportaj Charlie Waite , ve manzara geldiğinde kutuları kene amatör bir sürü eğilimi sorulduğunda o büyük cevap geldi; ön kaya, kene; uzun pozlama su, kene. "Klişeler bir suç değildir ve insanlar sadece çok kullanılan aşamaları ... on-stop filtreleri, iskeleler ve groynes geçiyor ama söylemek gitmiyorum 'Bunu yapmamalıyız." Eğer daha önce bir on-stop filtresi kullanılmış ve keşif bu süreç geçmesi değil varsa harika, ama bir başkası aynı yerde olmuştur ve çok bunu yaptı görünce o da biraz üzücü. "Tüm araçlar öğrenmek By bu serin peyzaj efektleri almak için, ama görüntüleri herkes en benzeyen sonuna kadar eğer şaşırmayın. Başka ne olabilir size , görüntü o kimsenin can getirdin?
Fotoğrafçılar gibi diğer birçok sanat formları, özellikle resimden devlerin omuzlarında duruyor. Böyle izlenimciler veya Picasso gibi çığır açan ressamlar, bakarsanız, onlar kendi yolunu bulmadan önce geleneksel teknikleri örgün eğitim vardı. Picasso'nun giderek avangart çalışmaları genellikle sanat kuruluşundan alay howls ile bir araya geldi ama o doğru o sadece daha önce yapıldığını ne kopyalarını dışarı churned olsaydın kimse onu hatırlıyorum olacağını anlamda kanıtlandı. Kompozisyon diyafram, deklanşör hızı ve ISO sihirli üçgeni yanı sıra teorileri - - Yani o temellerini incelemek için önemlidir iddia ediyorum ama görüşünüzü uygun o zaman bazı kuralları kırmak korkmayın. Benim iyi bir arkadaşım, geleneksel manzara fotoğrafçılığı ilkelerini hakim, ama şimdi sık sık bir smartphone alınan çevrenin daha soyut yorumların, üzerinde duruluyor.
Bu bir sonraki noktaya getiriyor beni. Birçok fotoğrafçılar için önemli bir geçiş ona kendi duygusal tepki kayıt basitçe kayıt bilgilerden hareket ediyor. Tekrar peyzajı geri dönersek, Don McCullin artık neredeyse yanı sıra onun çatışma fotoğrafçılığı için olduğu gibi onun düşünceli, Wagner, siyah-beyaz manzara bilinir. Don ayrıca sahnede yaptığı duygusal tepki kaydederken, çünkü bu manzara çok güçlü çalışır. Yanı sıra doğa şifa gücüne kırsal ve inanç aşkını açığa gibi, aynı zamanda melankolik ve önsezi kaybı, bir anlamı yoktur. Bu duygular, siyah ve beyaz yerine renkli çekim yaptığı estetik kararları yöneten; sadece kış aylarında ateş; karanlık ve böylece gökyüzüne dramı ekleyin. Yani dışarı dahaki sefere, sadece bunu kayıt ziyade, sen konu hakkında nasıl hissettiğimi yakalamaya çalışın. Birkaç dakika geçirin hafifçe dinlenmek ve zihninizi temizlemek için nefes sayım.
Ünlü foto muhabiri Stuart Freedman geçenlerde "fotoğraf roket bilimi değil" dedi. Bu zor bir pozlama ile mücadele ya da stüdyo aydınlatma çalışmak için çalışıyoruz davayı görünmüyor olsa da, ben onun ne anlama geldiğini biliyorum. Orada geleneksel kamera ve lens ile mümkün çok permütasyon sadece ve farklı dişli ve etkileri ile deneme yapabilirsiniz olurken, şans birisi, bir yere aynı şeyi yapmaya çalışıyor olmasıdır. Bu müzik ile aynı şey; 51 yaşında ilk Beatles albümünden sonra, halk şarkısı yaratıcı olasılıkların çoğu zaten araştırılmıştır. Yani bu kuralları göz ardı ve duygularını yakalamak zor çalışıyoruz ama hala asla özellikle orijinal bir şey ile gelip bu mükemmel mümkündür. Böyle Ancak, tüm yaratıcı insanlar lanet olduğunu ve denemek kadar asla bilemezsiniz. Ben hala kendi yolunu bulmaya çalışan, uzun vadede, sadece daha önce gitmiş ne kopyalamak çalışırsanız daha ilginç görüntü üretecektir iddia ediyorum.
Son olarak, bugün olduğu gibi bir görüntü oluşturmak için asla hiç bu kadar çok yolu var hatırlatmakta fayda var. seçim ötesinde akıllı telefonlar, kompakt ve DSLR Orta ve büyük formatlı kameralar ve gelen şaşırtıcı olduğunu. Deutsche Börse Photography Prize güncel bir kazanan, Richard Mosse , Kongo, onun görüntülerini kaydetmek için eski kızılötesi ordu gözetleme filmi kullanılır. Yanı sıra inanılmaz kızılötesi görüntüler oluşturmak gibi, orta alanı savaşın etkisiyle harap edildiği gibi konuya uygundur oldu. Yani her zaman özgünlük için arayış içinde görüntü yakalamak için farklı şekillerde düşünmek.