Kamera Özellik Açılım

Nigel bize gece gökyüzüne karşı yanan bir metal kulenin tepesinde bir kemancı gösterir ilk görüntüde, dramatik bir an vermiştir. O gerçekten anda aydınlatma renklerin çoğu yapmıştır ve sonucu güçlü ve görsel olarak tutuklama hem de.

o tanınabilir kenar oranlarda uymuyor olarak kemancı resmin değil oldukça kare kırpma, benim için oldukça işe yaramazsa, bu yüzden ben daha rahat oturur düşünüyorum 3 × 4, onu kesilmiş ettik. kontrast her iki görüntüde çok zor benim sistemleri için bir kısmını, Kamera Özellik Açılım bu yüzden daha fazla ayrıntı ortaya çıkarmak için gölgeler bir nebze kaldırdı ettik - özellikle duman. Çoğu insan durumun bu tür sert kontrast için amaç olsa da, çoğu bilgi üretmek aslında daha düşük kontrast ayarları olduğunu. Etkinlikte aydınlatma yeterli kontrastlı oldu, bu yüzden gerçekten bir daha eklemek zorunda olmamalıdır.

Ben Nigel ikinci çekimde gökyüzüne karşı etrafında dönen sanatçı hareketini yakalamak için uzun bir deklanşör hızını riske ettiğini seviyorum - çok iyi çalışıyor. eğik açı nazım olma duygusu ekler ve kombine teknikler de eylem kaos temsil etmektedir. Kamera sistemleri Bazı büyük resimler Nigel, aferin.

İlk yıl fotoğrafçılık öğrencisi Kerry çekim moda ve portre daha kullanılan, yani 451 gösteri onun için tamamen yeni bir deneyim oldu. ISO 6400 de çekim onu Kamera Özellik Açılım ​​rahatsız hissediyorum, ve onun görüntülerde gürültü miktarı ile bazı yardım istedi. Ben Kerry verebilirim en iyi tavsiye, o sadece dinlenmek ve böyle koşullarda çekim yaparken bu gürültü anlaşmanın bir parçası olduğunu kabul etmek gerekiyor. O da gürültü aslında atmosfer ekleyen nasıl olduğunu görmek için onu resimler başka bir göz atın isteyebilirsiniz.

Ben Kerry olayı geniş bir görünüm ateş sadece seçtiği mantıklı sanırım, ama aynı zamanda aksesuarlar çok - bir moda çekimi yaptığınız gibi. Yırtık kitabın sayfa Onun resmi çok iyi görülür ve güzel yanar. 451 performans kitapları, hayali ayar vatandaşlar ve onları yakmak için kullanılan insanlar üzerindeki olumsuz etkisi konusunda, bu nedenle bu çekim hikayesini temsil etmek bir simge olarak son derece iyi çalışıyor. Bu çok akıllıca yapılır. Kerry de bu görüntüdeki gürültü miktarını üzüntüyle, ama kimse fark edeceksiniz sanıyorum. Onun ikinci atış, lamba ile adam okuma, çok çok iyi çalışıyor. Ben duman doku ve alnına ve burun üzerinde ışık brushstroke seviyorum. Bize neler oluyor görmek için heyecan verici bir etkiye sahip yeterli duman değil, aynı zamanda yeterince net detay vardır.

Her iki görüntüler için ben Camera Raw'da netlik sürgünün sağa kayması ile orta ton kontrastı artırdık. Ben de kitabın sayfa biraz daha netlik eklenmiş ve lamba vurdu golleri üzmeye ve renk doygunluğunu taşırken, onun olayları kaldırdı ettik. Her ikisi de mükemmel görüntüler Kerry vardır. Aferin.

Kontrast kesinlikle gerekli olandan derin gölgelerde gizli daha fazla ayrıntı bırakarak, belki biraz çok sert, bu yüzden biraz kontrast düştü ve gölge alanları kaldırdı ettik. Bu aynı zamanda girdapları ve farklı yoğunlukları gösteren duman bir kısmını aydınlatıldı. Ben Camera Raw netliği artırarak orta ton kontrast için küçük bir ayarlama yaparak, duman doku altını çizdi. Bu olayın cesur renk çoğunu yapar ve onun maruz bize sert kenarlı siluetleri bir grafik seti verir gibi ben de Kat ikinci ateş gibi. Çerçevenin çoğu gerçekten iyi çalışıyor, kamera sistemi, ama merdivenin Kamera Özellik Açılım tepesinde bizim arkadaşımız değil gece gökyüzüne karşı kaybolur. Aydınlatma biraz iyi baş edebiliyor arkasında bir ağaç var gibi aslında o onu öne ve sahnesinin bir parçası haline yapmak için, tüm kaybolmuş gerekmez.

Adam up TV anten direği ve Kat şutu, hakkında çok kutsal bir şey var ne o klasik yüz, Eski Ustalar bulut tarzı duman ve sıcak renklenme ile. Konu bir tarafı Kamera Özellik Açılım ve duman doku üzerinde verilen alana çoğunluğu özenle yerleştirilmiş ile ben de kompozisyon seviyorum.