Hareketli konular genellikle hızlı obtüratör hızları gerektiren ama çarpıcı sonuçlar çok tam tersini yaparak bulunabilmektedir. Geoff Harris yaratıcı sonuçlar için hareket bulanıklığı nasıl kullanılacağını açıklar. Bu stills fotoğrafçılık büyük bir sınırlama etrafında almanın yaratıcı ve görsel olarak hoş bir yolu olduğu gibi Kasten bulanıklığı hareketi uzun hayran fotoğrafçılar vardır. İronik bir şekilde, fotoğraf hareketi iletmek için en iyi yollarından biri onu yavaşlatmak etmektir. Tabii, bir F1 arabası 200mph size geçmiş oluyor, ama hala duruyor gibi tamamen donmuş araba bakacağız dondurmak için harika. Hareketli bir nesneyi Bulanıklaştırma çok büyük etkiler yaratabilmektedir - Henri Cartier Bresson-Ernst Haas gibi öncü yararlanmaya hızlı bir şey. Modern görüntü sabitleyici ve ucuz lens filtreleri, serin hareket bulanıklığı efektleri elde sayesinde kolay olmamıştı; Burada bir şeyler yavaşlatarak hareket sizin fotoğraf tutmak için bazı ipuçları.
Iyi bir yer kasten hareketli figür bulanıklık tarafından başlamaktır. Sadece bir planda kameranızı gelin ve önünde yürüyen birini kaydetmek - kişi yeterince hızlı hareket ise, çok hiç yapmak zorunda olmayabilir. Daha hassas kontrol için olsa da, dikkatli deklanşör hızını değiştirmek gerekir ve bileşimi hakkında düşünüyorum. Elementlerin ideal keskin olmalıdır - Ayrıca çerçeve, onların yön ve nasıl diğer statik elemanları ile etkileşim onların yerleştirme dikkate almak gerekir gibi hareketli kişiyi bulanıklık, yeterli değildir. Burada ne elde etmek çalıştığınız sevindirici bir kontrast yaratmak için bazı bulanık sahnenin yönleri ve odak bazı seçici bulanıklık olduğunu. Her şey bulanık bir görüntü o kadar keskin diğer unsurları tutmak için çok kamerayı tutarken deklanşör hızını düşmesi gereken bir rakam seçici bulanıklık elde etmek için, bir hata gibi görünen riskini taşımaktadır. Tripod kullanılması veya benzer destek bariz bir çözümdür; Fotoğraf makineniz veya lens iyi bir görüntü sabitleme sistemi varsa, sen çekim el ile kurtulmak mümkün olabilir.
Belirtildiği gibi, sadece şekil kötü çerçevesinde yerleştirilirse bir rakam sizin izleyici etkilemek değil bulanık. Görüntünün bu tür çekerken, hareketli figür etrafında ne olduğu hakkında dikkatlice düşünmek gerekir; rahatsız edici ya da gereksiz olduğunu hiçbir şey olmalıdır. Ayrıca, hareketli figür taşımak için biraz boşluk olduğundan emin olun istediğiniz gibi çok sıkı olarak kırpmak için çalışın. Iki statik, keskin odaklanmış nesneler arasında eşit uzaklıkta çok iyi çalışıyor bir şey hareketli figürü çiziyor - bir kemer ortasında, örneğin.